Propostes eleccions municipals IV

No pactarem amb ningú per formar govern. No donarem suport a cap partit que pugui optar a l’alcaldia, perquè estan molt lluny del nostre ideari polític. Pensem que des de l’oposició també es pot fer política, intentant portar a terme el nostre programa polític a través de propostes i mocions. No creiem en el “tot s’hi val” per aconseguir una cadira.

Política d’estalvi i comptes clars. Volem portar el màxim equilibri entre productivitat i els sous i dietes que és paguen a l’Ajuntament. Escoltant als veïns i desenvolupant les seves propostes estalviarem molts diners en estudis externs, en tècnics aliens al poble i en temps d’execució. Al mateix temps, i especialment en temps de crisi, no compartim ni els sous ni el quadre de dietes que per assistències a diferents òrgans s’apliquen actualment als regidors i càrrecs de confiança (dades facilitades per l’Ajuntament):

Sous (bruts) càrrecs electes (inclou paga extra):         Sous (bruts) càrrecs de confiança (inclou paga extra):

ALCALDESA: 4209,46€                                      GERENT: 3772,96 €

REGIDOR URBANISME: 3788,50€                  DIRECTOR URBANISME: 2827,40€

REGIDOR MEDI AMBIENT: 3255€                                   DIRECTOR DE CULTURA: 2827,40€

REGIDOR ECONOMIA: 1612,50€                    DIRECTOR/A COMUNICACIÓ: 2827,40€

REGIDOR GESTIÓ AMBIENTAL: 1612,50€                    SECRETÀRIA ALCALDESSA: 2945,60€

REGIDORA SERVEIS SOCIALS: 1612,50€                    DIRECTOR/A MEDI AMBIENT: 2827,40€

REGIDOR CULTURA: Dades no facilitades                DIRECTOR/A ACTIVITATS ECONÒMIQUES: 1340€

REGIDOR GOVERNACIÓ: Dades no facilitades           SECRETARI D´INDÚSTRIA: 1340€

REGIDOR COMERÇ: Dades no facilitades

Per als regidors de cultura, governació i comerç, que no tenen dedicació exclusiva o parcial, l’ajuntament no ens ha facilitat les dades corresponents a les percepcions mitjes rebudes per a les diferents assistències als òrgans de l’Ajuntament, que detallem a continuació. Percepcions en concepte de dietes per assistència als diferents òrgans de l’Ajuntament (independentment de la durada i freqüencia mensual dels mateixos):

Ple Municipal: 297’18€                              Consells Municipals :121’07€

Comissió Informativa: 121’07€                   Junta de Govern Local: 66’04€

Comissió Interàrees Permanent: 188’26€             Comissió de Comptes: 121’07

Junta de Portaveus: 66’04€

Treballarem per eliminar els càrrecs de confiança, doncs entenem que l’Ajuntament ja té prou tècnics per aconsellar als regidors. A més, molt sovint aquests càrrecs són militants de partits polítics i no són designats per motius de necessitat, sinó per partidisme, sense tenir coneixements de la matèria.

Limitarem les percepcions econòmiques dels càrrecs polítics a un màxim de 1650€ nets/mensuals. Cap càrrec electe de la CUP s’embutxacarà diners de les percepcions rebudes del consistori, sinó que es destinaran íntegrament a l’assemblea local, ajudes a entitats/associacions locals, etc.