Retornem el pin de regidor

El darrer 13 de juny, durant l'acte de constitució del nou ajuntament, es va fer entrega d'un pin de plata als diferents regidors i regidores d'aquest nou mandat (2015-2019). El valor econòmic del conjunt d'aquests pins (17, un per a cada càrrec electe) ascendeix a 1018€. Des de la CUP Palau-solità i Plegamans, tot i que no és una de les despeses més important del consistori, creiem que és innecessària i per tant hem renunciat a aquest obsequi, retornant-lo a l'ajuntament aquest matí mitjançant una instància adreçada a Alcaldia. D'aquesta manera, també donem compliment al nostre codi ètic que formava part del programa polític amb el que vam presentar-nos a les eleccions municipals, en el que ens comprometíem a renunciar de manera expressa a qualsevol privilegi material que es derivés de la condició de representant i càrrec públic.

Proposarem que aquesta despesa no es torni a repetir, i a la mateixa instància ja instem al govern a tenir el preceptiu debat, ja que considerem que els càrrecs electes de l'ajuntament no han de rebre privilegis que no reben la resta de ciutadans del municipi. Pensem que hi ha necessitats més prioritàries i necessàries al municipi, especialment en l'àmbit dels serveis socials, i per tant proposarem que aquest estalvi pugui, en un futur, ajudar per poc que sigui a ajudar aquelles qui més ho necessiten