Segueix el procés d'assemblees obertes per a les municipals del 2015

El procés d’assemblees obertes que vam engegar el passat 2 d’abril, ja té data per a fer una nova passa en aquest camí: el dimecres 15 d’octubre. Aquesta vegada, parlarem de sanitat, medi ambient i comerç. Totes les persones interessades en participar, només han de venir en la data indicada a l’Auditori de Can Cortès a les 19h i participar del debat, fent les aportacions sobre els temes que discutirem, opinant sobre les aportacions que facin altres companyes, en definitiva, participant.

El procés d’assemblees obertes el vam iniciar per tal de conformar el programa polític que la CUP defensarà a les properes eleccions del 2015. I no volíem que aquest programa sortís exclusivament dels membres de l'assemblea local de la CUP, sinó que vam trobar imprescindible que tota la ciutadania hi pogués participar.

Fins al moment hem realitzat dues assemblees obertes. Una de general que va servir com a tret de sortida a aquest procés a inicis d’abril, i una segona, celebrada el 26 de juny, que va tractar temes relacionats amb cultura i educació. I hem de dir que fins ara estem molt satisfets amb el funcionament de les mateixes. Tant per la participació (entre 20 i 30 persones), com per les propostes que s’han posat sobre la taula i els debats que han generat. Per exemple, una de les principals propostes que portarem al programa serà la creació d’un espai cultural potent al centre del poble. Aquest pensem que s’hauria d’ubicar a l’actual edifici del Sindicat i inclouria la biblioteca com a equipament principal, a més de mirar d’incloure també l’escola de música, el museu, l’escola d’adults... al mateix temps que s’hi manté el teatre i la sala polivalent, es manté l’edifici modernista, i per tant transformem tot aquest espai del centre en un espai cultural molt potent. Aquesta proposta que va posar-se sobre la taula a la primera assemblea, i que va seguir agafant forma a la següent, és una mostra de la utilitat d’aquesta manera oberta de treballar el programa polític entre totes.

Així que no ho dubtis i participa. Totes les opinions són necessàries. Des de les més expertes, fins a les que no tenen un coneixement tan minuciós de certs temes, però que com a ciutadanes de Palau, resulten imprescindibles per a nosaltres.