La CUP - Alternativa d'Esquerres participarà a les properes eleccions al Parlament de Catalunya

La CUP, després de debatre-ho internament i a través de més d’un centenar d’assemblees obertes arreu del país (on s’ha pogut comptar amb sectors socials que van més enllà de la pròpia militància), ha decidit participar a les eleccions del proper 25N al Parlament de Catalunya.

Hi participarem per portar a les institucions “la veu dels sense veu”. Hi participarem com un projecte autènticament democratitzador, que vol capgirar les estructures polítiques i econòmiques en clau independentista i d’esquerres. Hi participarem com una esmena general al sistema.

Pots consultar el nostre programa polític i els principis d'acció de la CUP - AE a la pàgina web http://www.unitatpopular.cat/ .

Els documents corresponents els podeu trobar a http://issuu.com/cupnacional/docs/cup-programa_politic_2012#download i a http://issuu.com/cupnacional/docs/cup-principis_accio_politica, tenint en compte que el mateix no és ni molt menys un punt d'arribada o una proposta tancada, ans al contrari. Aquest Programa Polític amb el que la Candidatura d'Unitat Popular - Alternativa d'Esquerres es presenta a les eleccions al Parlament de Catalunya el proper 25 de Novembre és un document en construcció que anirà evolucionant, ja que és un punt de partida a partir del qual han de continuar treballant totes aquelles persones que aposten per la construcció de la Unitat Popular al llarg dels propers mesos i anys.