Bona Festa Major!!!

Us desitgem una bona Festa Major i us comuniquem que no participarem a l'acte institucional.

Avui comencem una nova Festa Major, i des de l'Assemblea de la CUP de Palau-solità i Plegamans esperem que gaudiu de la festa popular per excel·lència del nostre poble. Nosaltres ho farem participant a diferents actes i espais de la mateixa, i seguirem treballant com ja fa temps que fem, per a que la Festa Major sigui cada vegada més participativa i cada vegada sigui més gestionada per la gent i menys per la institució. S'ha anat millorant, poc a poc, en els darrers anys, però pensem que encara pot millorar en aquest sentit.

Aprofitem també per comunicar que no participarem a l'acte institucional que tindrà lloc dijous per la tarda. No creiem que la Festa Major hagi de tenir actes tancats als que només s'hi pugui anar amb una invitació. Som del parer que la Festa Major ha de ser una festa popular on tothom hi pugui participar, així que ja hem comunicat al gabinet d'alcaldia la nostra decisió.

Tingueu una bona Festa Major!!!